středa 26. října 2011

Dvě hlavy jsou lepší než jedna

... aneb překlad textu na záhlaví. Vítám vás tady.

Než vstoupíte na tuhle radioaktivní stránku, pusťte si Yanna, funguje jako ochrana...





Jsem příznivcem dlouhého rozepisování, kdo jsem, co jsem zač, co mě baví a další slátaniny, jenže to neumim do sebe nějak zakomponovat, aby to vypadalo nějak slušně.  Tak jen pár věcí ve zkratce.


Už od narození se jmenuju Jana na inernetu mě můžete najít na naprostý většině stránek, který stejně nepoužívám, jako Jipseee. Na Apríla mi bude sladkejch hořkejch 16 a jsem jihomoravský krajan, konkrétně krajan ze znojemské oblasti, kde víno pijeme ráno místo čaje, vody i mlíka a přitom máme co dělat, abysme byli opilí. Co mě baví a co mám ráda nejdete <-- přesně vedle, v angličtině, ale myslim, že v dnešní době člověka Homo Internetus to už nebude problém. Ale dvě věci bych přece nemohla vynechat.
Ráda fotím, to uvidíte s přibývajícími články. Víc se věnuju focení asi půl třetího roku, a daný tím, že jsem sangvinik, je docela s podivem, že mě to pořád drží. No, i tenhle charakter si dovede najít lásku na celý život. Teda, alespoň doufám...
A druhá věc je láska ke zvířatům. Vždycky jsem měla ráda psouny, doma mám dva, zlatýho, naprosto zlatýho retrívra Jonáše a křížence ridgebacka Jerryho. Dřív jsem hlavně s Jonášem chodila i na cvičák, protože Jerry je teprv rok starý tele (on je tele!), ale pak jsem zjistila, že vlastně tím, do jakýho ústavu chodim, nemám čas a tím pádem ne-cvičíme jen doma. Prostě domácí výuka. Chovám králičí teroristy, zakrslý teroristy, který jsou rychlí jako tornádo a chytit je je nad lidský síly (nejsem člověk, chytám je). A při každý dobrý příležitosti vás obklopí a když je neodzbrojíte pohledem, pošlou na vás armádu tasemnic a vyvolávají svýho boha Leporina.
Poslední dobou se vyskytuju taky ve společnosti, která vzývá koňouchy-koňaři. Takže je samo sebou, že jejich velikosti a sedlům a všem těm koňařským věcem podlíhám taky.

No, tak vidíte, z mý myšlenky představení na pět řádků se vyklubal článek vhodnej jako esej na téma ''Já, mé druhé já a nikdo jiný''. Možná dneska ještě něco dopíšu, celej den filozofuju nad různejma věcma. To je tim, že mám roupy, jelikož máme prázdniny a já jsem celej den sama doma...



Žádné komentáře:

Okomentovat